
Позитивні емоції, що виникають при погляді на усмішку співрозмовника або фотографію дітей на письмовому столі, дозволяють людині ширше дивитися на речі й стимулюють абстрактне мислення. Таким чином формуються передумови для вірних рішень і досягнення успіху.
Такого висновку дійшли Апарна Лабру з університету Чикаго (штат Іллінойс) і Ванесса Патрик з університету штату Джорджія. Обидві спеціалізуються на вивченні маркетингу й купівельного попиту.
Учені провели п'ять експериментів за участю студентів двох вузів з метою зрозуміти, чи існує взаємозв'язок між позитивними емоціями й процесом ухвалення рішень.
"Гарний настрій дозволяє нам подумки дати собі перепочинок, подивитися на ситуацію з боку й осмислити її заново. Поганий настрій, навпаки, змушує вас думати дуже конкретно й прийняти недалекоглядне рішення", - наголошують автори наукової праці, опублікованої в листопадовому випуску журналу "Споживчі дослідження".
Лабру й Патрик вважають, що люди роблять правильно, коли оточують себе предметами, що викликають позитивні почуття.