Модні форуми продовжують крокувати світом – із Заходу на Схід. Тижні моди вже провели в Америці та Європі, напередодні ж такий тиждень стартував у японській столиці.
40 брендів протягом тижня демонструватимуть у Токіо колекції своїх новинок на наступні осінь та зиму. Серед них – десятеро новачків. Власне, і сам Токійський тиждень моди – захід досить новий, його проводять лише ушосте.
У день відкриття нинішнього модного форуму свої нові творіння демонстрували японські модельєри, які вже завоювали визнання у світі, й ті, які, за прогнозами, розвиватимуть японську моду в майбутньому. Колекція одного з таких молодих дизайнерів – Гіденобу Ясуї – має філософську назву-запитання “Де правда?”. У ній змішалися стилі, крої, чоловіче та жіноче, вишукане та епатажне.
Перший етап кар‘єри Ясуї пройшов у Лондоні. А на батьківщину він повернувся минулого літа, щоб стати справді японським модельєром і довести світові, що японська мода має право на визнання.
Останнім часом чимало молодих модельєрів повернулися на батьківщину до Японії з-за кордону, де вони набували досвіду. Однак Токіо вже має кількох модельєрів-ветеранів, до чиєї думки дослухаються в світі. Один із них – Мінору Адачі. Цього разу публіку він вражав умінням творити розмаїття там, де його, на перший погляд, бути не могло.
Мінору Адачі заснував власний бренд ще 12 років тому. А починав він також у Лондоні, працюючи модельєром в одному із тамтешніх домів моди, потім перебрався до Нью-Йорка. Його колекції вже оцінила публіка у Європі, Сполучених Штатах та на азійському ринку. Сподобалися новинки від Адачі й на нинішньому Токійському тижні моди. Цей захід триватиме до неділі, й організатори сподіваються, що на ньому побувають понад 40 тисяч гостей не лише з Японії, а й з усього світу.